ساعت هوشمند M9 مدل BS

149,000  تومان

یک دستیار هوشمند اسپرت که کارهایتان را آسان تر میکند

این محصول موجود نیست

درصورتی که دکمه "به من اطلاع بدهید " را بزنید بعد از موجود شدن این محصول با شما تماس خواهیم گرفت


جزئیات

ساعت هوشمند M9 مدل BS

مناسب برای : آقایان و خانم‌ها

نوع کاربری :ورزشی , رسمی , روزمره

فرم صفحه: مستطیل

جنس شیشه : معدنی

جنس بدنه : سیلیکون

جنس بند: سیلیکونی

نوع قفل بند: پین‌بند

رنگ بندی : مشکی

ساعت هوشمند m9 دارای طراحی بسیار لوکس با صفحه نمایش با کیفیت IPS HD رنگی است. این ساعت هوشمند با سیستم عامل Android 4.4 به بالا و IOS سازگاری کامل دارد. با اتصال این گجت به گوشی از طریق نرم افزار Fitpro بر روی گوشی هوشمند‌تان امکاناتی ویژه نظیر رصد سلامتی و فعالیت های شما مانند ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، مسافت پیموده شده، کالری مصرفی را در کنار دریافت تماس‌های ورودی، مشاهده ی وضعیت آب و هوا، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی و پیامک و… پیدا می‌کند.
مراحل نصب :
ابتدا نرم افزار Fitpro را از طریق پلی استور ( برای اندروید ) یا اپ استور( آیفون ) دانلود کنید سپس گزینه More را از روی ساعت بزنید و Qr کد روی کاتالوگ ساعت را در گوشی اسکن نمایید.سپس وارد برنامه شوید و بلوتوث گوشی را روشن کنید و پس از شناسایی ساعت توسط گوشی برنامه برای شما باز خواهد شد و میتوانید به راحتی به تمام امکانات ساعت دسترسی داشته باشید. اگر میخواهید نوتیفیکشن های تماس ها ، پیام ها و برنامه ها روی گوشی تان را روی ساعت دریافت کنید میتوانید از طریق اپلیکیشن دسترسی های لازم را فعال کنید .
درکنار طراحی فوق‌العاده خاص و شیک، این مدل را منحصربه فرد کرده است. تمامی این قابلیت ها در کنار گواهی IP68 خیال شما را از آب خوردگی های سطحی و گرد و غبار راحت میکند. همچنین این ساعت با باتری قدرتمند خود توانسته تا خیال شما را از بابت شارژ دهی لازم برطرف کند و با یک بار شارژ این ساعت تا 1 هفته در حالت استند بای شارژ دهی خواهد داشت. ویژگی که مدل «m9» را برتر از رقبای خود کرده‌ قابلیت تعویض بند این ساعت می باشد. صفحه نمایش مدل m9 با رزولوشن HD دارای تاچ حساس می باشد. در‌مجموع دستبند هوشمند مدل m9 را با کارایی‌های ذکر شده می‌توان به یک دستیار هوشمند اسپرت تشبیه کرد که می‌تواند کار‌های روزمره شمارا آسان تر و جذاب‌تر کند و در میهمانی های رسمی بدرخشد.

  1. دیدگاهی ثبت نشده است
دسته بندی

اخیرا دیده شده

بستن

از اینکه شما را اینجا میبینم خیلی خوشحالم !

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟

مشاهده سریع

بستن

دسته بندی ها